»Bralna pismenost učencev je eden od pomembnejših dejavnikov, ki določa učno uspešnost posameznika.«
»Najbolj pereč pri nas pa je nadzor nad izvajanjem tega, kar piše v učnem načrtu oz. strategiji.«
»Letošnji dosežek pri bralni pismenosti nam gotovo ne more biti v ponos.«
»Slovenija s svojimi rezultati uvršča pod povprečje OECD-ja.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Bralna pismenost mora biti splošni del kurikula, spretnost, ki se razvija pri vseh predmetih.«
»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
»Vendar imamo pri doseganju tega cilja pred sabo še velike izzive.«
»Bralna pismenost je predpogoj za učenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju